ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ

 

Κατασκευάζουμε κούκλες (αγοράκια - κοριτσάκια) με γλωσσοπίεστρα, οι οποίες αλλάζουν συναισθήματα - εκφράσεις (χαρούμενος, λυπημένος, θυμωμένος, έκπληκτος)

Την ιδέα πήραμε από εδώ

 

 

"Συναισθηματοβροχή" - Ξεχωρίζουμε τα θετικά από τα αρνητικά συναισθήματα

 Κόβουμε χαρούμενα και λυπημένα σύννεφα και κολλάμε αντίστοιχα τα θετικά ή αρνητικά συναισθήματα (σταγόνες)

 

 

Με αφορμή το παραμύθι " Όταν νοιάζομαι για τους άλλους " - Spelman Cornelia Maude από τη σειρά "Τα συναισθήματά μου" βρίσκουμε παραδείγματα και δίνουμε ιδέες για το πώς θα φροντίζαμε έναν φίλο μας

 

 

Διαβάζουμε το παραμύθι " Όταν φοβάμαι " ,

Spelman Cornelia Maude από τη σειρά "Τα συναισθήματά μου" και σκεφτόμαστε τρόπους για το πώς μπορούμε κι εμείς να διώξουμε τους φόβους μας. Αποτυπώνουμε τις σκέψεις μας με ζωγραφική " Όταν φοβάμαι... "

 

 

Καταγράφουμε όλοι μαζί πότε χαιρόμαστε, λυπούμαστε, θυμώνουμε, φοβόμαστε

 

 

Παίζουμε παιχνίδι με κούκλες που από τη μία πλευρά δείχνουν τη χαρά και από την άλλη τη λύπη. Σηκώνουμε αντίστοιχα την πλευρά της κούκλας με το συναίσθημα που μας προκαλεί αυτό που ακούμε (π.χ. πήρα ένα όμορφο δώρο, αύριο θα βρέξει κ.λπ.)

 

 

Παίζουμε το παιχνίδι "Ο Βασιλιάς φτιάχνει τα δωμάτια των συναισθημάτων" και τα παιδιά σε ομάδες χορεύουν ακούγοντας διαφορετικά είδη μουσικής και σηκώνοντας διαφορετικών χρωμάτων κορδέλες ανάλογα με το δωμάτιο-συναίσθημα που ανοίκουν

 

 

Πώς αισθάνεται η Μόνα Λίζα;

 

Παρατηρούμε τη Μόνα Λίζα του Λ. Ντα Βίντσι , την περιγράφουμε, λέμε τι μπορεί να σκέφτεται, να νιώθει και έπειτα τη χρωματίζουμε και της βάζουμε ένα συναίσθημα

 

 

Κατασκευάζουμε τη "Συναισθηματούπολη". Δίνουμε ονόματα στις οδούς της (συναισθήματα ή πράγματα και καταστάσεις που μας προκαλούν διάφορα συναισθήματα) και τα γράφουμε