Καλωσήλθες...Φθινόπωρο!

 

Κατασκευή καδράκι με φύλλα

με την τεχνική φροτάζ

 

Σε Α4 τοποθετούμε αληθινά φύλλα, καλύπτουμε με Α4 και με κηρομπογιά ή σκέτο κερί φτιάχνουμε τα τυπώματα των φύλλων. Στη συνέχεια περνάμε το καδράκι μας με νερομπογιές

 

Δείτε το video της κατασκευής στο facebook εδώ

 

 
 
 
 
 
 
 

Ανακαλύπτω τα κρυμμένα φύλλα και τα χρωματίζω

 

Το φύλλο αξιολόγησης είναι από εδώ

 
 
 

Κατασκευή "Φθινοπωρινό δεντράκι"

 

Βάφουμε ρολά με πινέλα και καφέ τέμπερα για να φτιάξουμε τους κορμούς για τα δεντράκια μας

Σε αεροπλάστ νάυλον με φουσκίτσες που έχουμε κόψει σε κύκλους τα παιδιά βάζουν με πινέλα τέμπερες σε φθινοπωρινά χρώματα. Έπειτα βάζουν από πάνω λευκό κάνσον, το ξεκολλάνε και έτοιμο το φινοπωρινό μας δεντράκι! 

 
 
 
 
 
 

Με τα χρωματισμένα αεροπλάστ φτιάχνουμε ομαδική εργασία

"Το δάσος το Φθινόπωρο"

 
 
 

"Φθινοπωρινά αινίγματα"

 

Βρίσκουμε όλοι μαζί τις λύσεις σε αινίγματα με θέμα το Φθινόπωρο

Ταύτιση εικόνας - λέξης

ΜΑΝΙΤΑΡΙ - ΦΥΛΛΟ - ΟΜΠΡΕΛΑ - ΒΡΟΧΗ - ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ

 
 
 
 

Συμπληρώνουμε ατομικό φύλλο εργασίας με τα

Φθινοπωρινά Αινίγματα από εδώ

 
 
 
 
 

Συνθέτουμε τη λέξη Νοέμβριος με τα κινητά γράμματα, 

αντιστοιχίζουμε κεφαλαία με πεζά και

γράφουμε με το σώμα μας το Ν του Νοεμβρίου

 

 
 
 

Το ανθρωπάκι του μήνα

Σε φύλλο εργασίας που βρήκαμε εδώ

γράφουμε τη λέξη Νοέμβριος και ζωγραφίζουμε τον εαυτό μας

και τα φύλλα που πέφτουν

 
 
 
 

Με την κυρία Ρουμπίνη στο ολοήμερο φτιάχνουμε

"Φθινοπωρινή φατσούλα"

 

 
 

Βρίσκουμε λεξούλες που αρχίζουν από το Φ, φ  του Φθινοπώρου

τις κόβουμε και τις κολλάμε στο φθινοπωρινό μας ουρανό

 
 
 
 

Μαθαίνουμε την παροιμία

"Το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει"

και κατασκευάζουμε μήλα με χάρτινα πιατάκια και σκουληκάκι

 
 
 
 

Φτιάχνουμε σκαντζόχοιρο με τα αποτυπώματα

της παλάμης μας και κολλάμε φύλλα

και ξυλάκια στη φωλιά του

 
 
 
 
 

Συζητάμε για τη διατροφική αξία των φρούτων και συμπληρώνουμε

ανοιχτό φύλλο αξιολόγησης

"Τι νομίζεις ότι θα έλεγαν τα φρούτα αν μιλούσαν;"

 
 
 
 

Φέρνουμε στο σχολείο φθινοπωρινά φρούτα

Μυρίζουμε, αγγίζουμε, γευόμαστε, μετράμε και μαθαίνουμε τις έννοιες

ολόκληρο - μισό - τέταρτο 

Στο τέλος φτιάχνουμε φρουτοσαλάτα και την απολαμβάνουμε...

 

 
 

"Ποιό είναι το αγαπημένο μου φρούτο;"

 

Πίνακας διπλής εισόδου στο πάτωμα

με εικόνες φρούτων στην οριζόντια στήλη,

τις καρτέλες με τα ονόματά μας στην κάθετη

και συμπλήρωσή του με μικρά τουβλάκια

 
 
 
 
 

Η ομαδική μας εργασία "Φρούτα στη φρουτιέρα"

με αφορμή το έργο του ζωγράφου Πολ Σεζάν