Καλωσορίζουμε το Μάρτη και την αρχή της Άνοιξης
φορώντας τα "μαρτάκια" στο δεξί μας χεράκι
δουλεύοντας έτσι την έννοια δεξί - αριστερό
(αμφιπλευρικότητα)...
Φτιάχνουμε το σπιτάκι με τους μήνες της Άνοιξης
και άλλες ανοιξιάτικες κατασκευές
για να στολίσουμε την τάξη μας...
Όλες οι κατασκευές μας είναι από το
εξαιρετικό blog της Γεωργίας Κοκκινάκη
εδώ
Επειδή μας αρέσει η ποικιλία,
άλλοι φτιάχνουμε χελιδονοφωλιές...
Άλλοι γλαστράκια με λουλούδια...
Και άλλοι φτιάχνουμε τα πουλάκια της Άνοιξης....
Μιας και μαθαίνουμε πολλές ανοιξιάτικες λέξεις
είπαμε να προσπαθήσουμε να τις γράψουμε
στο εικονόλεξο της Άνοιξης
και έπειτα να μετρήσουμε πόσα χελιδόνια γεννήθηκαν
σε κάθε φωλιά και να τα αντιστοιχίσουμε...
Φύλλα εργασίας από το βιβλίο:
Θεματικές Προσεγγίσεις
Φύλλα Εργασίας για το Νηπιαγωγείο, τεύχος 5: Άνοιξη
Ε. Ναούμ, Γ. Παπαμιχαήλ
Σε άλλο φύλλο εργασίας προσπαθούμε
να χρωματίσουμε τα λουλούδια με τη σωστή σειρά,
από αριστερά προς τα δεξιά και από πάνω προς τα κάτω,
όπως δηλαδή γράφουμε και διαβάζουμε...
Βλέπουμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα
την Άνοιξη από εδώ
και έπειτα ζωγραφίζουμε ελεύθερα
"Ανοιξιάτικες Εικόνες"...
Συνθέτουμε τη λέξη ΑΝΟΙΞΗ στις τουλίπες,
μετράμε τα γράμματά της και
γράφουμε τον αριθμό στο κουτάκι...
Φύλλο εργασίας από εδώ
Με τον ερχομό του Απρίλη,
του δεύτερου παιδιού της Άνοιξης μιλάμε
για τη μεγάλη γιορτή του Πάσχα που έρχεται
και ζωγραφίζουμε "Το ανθρωπάκι του μήνα"...
Γράφουμε τη λέξη ΑΠΡΙΛΙΟΣ και ζωγραφίζουμε τον εαυτό μας
με ένα κόκκινο πασχαλινό αβγό...
Φύλλο εργασίας από το αγαπημένο
pythagoreionip.blogspot.com
2 Απριλίου - Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Άλλη μία σπουδαία γιορτή που έχουμε μέσα στην Άνοιξη!
Παρακολουθούμε το πολύ ενδιαφέρον video,
σε μετάφραση από την κυρία,
The girl who hated books
και προκαλούμε συζήτηση για τα βιβλία...
Τα παιδιά εκφράζουν τις απόψεις τους και ζωγραφίζουν
"Μου αρέσει να διαβάζω γιατί..."
Φύλλο εργασίας από το pinterest
Διαλέγουμε το αγαπημένο μας βιβλίο από τη
Βιβλιοθήκη της τάξης μας,
ζωγραφίζουμε τους ήρωές του,
προσπαθούμε να γράψουμε τον τίτλο του και
στο τέλος το παρουσιάζουμε στους φίλους μας...
Φύλλο εργασίας από εδώ
Στο ολοήμερο πρόγραμμα:
Παρατηρούμε κάρτες της Άνοιξης,
διαλέγουμε από μία ο καθένας, γινόμαστε ζευγάρια,
φτιάχνουμε έναν διάλογο και στο τέλος ζωγραφίζουμε και
δίνουμε τίτλο στο παραμύθι μας...
Ομαδική εργασία:
Ζωγραφίζουμε το ποίημα
"Δε μ'ακούς; Είμαι η Άνοιξη" - Μ. Λοΐζου
Γνωρίζουμε τα βότανα της Άνοιξης!
Μυρίζουμε με κλειστά μάτια και μαντεύουμε ποιό βότανο είναι
και στο τέλος φτιάχνουμε τη δική μας γλάστρα
με το μυρωδικό που μας άρεσε...
Φτιάχνουμε καδράκια με πεταλούδες